Doi metri pe un metru de culoare și informație sunt uneori foarte utili, indiferent de tipul de mesaj pe care vrei să îl transmiți sau scopul pentru care îl faci.
Îmi place mult să creez design pentru roll-up-uri în primul rând pentru că e un „print” mare, de impact. În al doilea rând, proporțiile unui roll-up sunt o provocare în sine, în comparație cu alte dimensiuni de design grafic (flyere, cataloage, coveruri de Facebook, cărți de vizită, meniuri etc.).
Mai jos sunt câteva exemple de design de roll-up făcute de mine:
Uneori beneficiarul are cerințe clare legate de aspectul design-ului sau știe exact ce elemente nu trebuie să lipsească și chiar unde să fie ele amplasate. Alteori, designerul are mână liberă, plecând de la cel mai important aspect: scopul/obiectivul pe care viitorul roll-up trebuie să îl împlinească.
Eu îmbrățișez ambele variante. Prima, pentru că e ca și cum aș rezolva un Sudoku în care am mai multe numere deja amplasate și a doua pentru că îmi pot folosi la maxim creativitatea. Desigur că există multe variante intermediare. De asemenea, există uneori o dinamică frumoasă a evoluției designului rezultată din comunicarea dintre mine și beneficiar. Toți venim cu idei și cu feedback și dansăm cumva între latura subiectivă și cea obiectivă a felului în care va arăta în final designul, urmărind să obținem ceva frumos și util.